Idag är en stror dag!

Värmen håller på att ta kål på mej men man skall inte klaga.
Förutom att jag svettas som hen hel gris hela dagarna är det ljuvligt.

Cicci har idag fått sin sista strålbehandling och kan nu packa ihop och lämna Umeå!!!!!!!
Börje och Olle har varit med henne den här vändan och det har alla tre bott i stuga på campingen.
Lite minisemester alltså.
Nu längtar jag till att åka till Mattmar och mysa lite med Cicci och det blir nog så fort det bara går.
Har inte kollat med henne om hon vill ha dit mej förståss men det tror jag nog att hon vill.

Jobbar bara fem pass till (när jag stämplar ut imorgonbitti) innan det blir semester den 13:e Juli.

Här är det fullt av fotbollsspelare överallt för idag började Storsjöcupen.
Den håller på resten av veckan och det är lag från bla Argentina, Uganda, Brasilien mm som är här och spelar.
Både Kalle, Jossan och Hanna (kusinen) är med och spelar så jag får fullt sjå att springa mellan planer för att hinna se dem alla imorgon. Idag hann jag bara se Kalles match och det var ingen höjdare, de förlorade med 7-0 mot ett norskt lag som var jätte duktiga (och mycket större).

Nu skall jag sova om inte nån av mina juveler tycker annat, det är lite svårt med dygnsrytmen för en del av dem när det är så ljust hela tiden.

G`natt

Kommentarer
Postat av: Barnens Hjältar

Åh vad skönt att Cissi är på väg hem snart..vad fort tiden går.

Ha en fortsatt trevlig kväll :-)

2009-06-30 @ 23:56:24
URL: http://barnenshjaltar.blogg.se/
Postat av: Cicci

Strålande tider! Jag är färdig!(nåja, nästan iaf) Jag är hemma! och självklart vill jag ha hit dej, min älskade vän, som gjort min tillvaro i cancerhelvetessjukdomen ljusare!! så att vi kan kramas lite och slå ihjäl mygg tillsammans, ta gärna med hela familjen så att jag får krama dom oxå! Love u!

2009-07-01 @ 10:18:44
Postat av: Ingrid

Klart hon vill att du ska komma och mysa.

Du har ju varit en vän när hon behövt en.

Det ska du ha en stor kram för.

Kram Ingrid



Värmen finns visst över hela vårt land och det är härligt. Ta hand om dig

2009-07-01 @ 22:21:39
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0