Wrooooom!

Idag har vi kört skoter så alla borde vara nöjda!

Barnen fick rejsa runt på skotercrossbanan till de blev trött i aramarna och mer där till.
Nu har Kent tagit med dem tillbaka dit för att kolla när Dan Lang tränar inför Artic cup som går på Gräfsåsen i helgen.

Jag är allstå för en stund helt ensam och kan datorisera så mycket jag vill utan att nån skall lägga sig i.

I morgon bär det av hemåt igen.
Då skall vi stanna för i Mattamar och titta på Ciccis BRÖSTVÅRTA!!!!!!!!

Hon är så nöjd med den efter bröstförminskningen så att det andra bröstet är helt borta är inget som tar överhanden i nuläget.
Efter helgerna nu är det dock dags att börja cellgiftsbehandlingen.
Det blir nog jobbigt men man får se längre fram och längta till allt är över och det är dags att fixa till ett nytt bröst med ännu enn snygg vårta.........................

Nu var min ensamhet över plötsligt.............. det blåser förmycket så det blev ingen skoterträning.
Det betyder också att jag måste lämna tillbaka datorn till Jossan för nu är det hennes tur.

Ha det gott / mita


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0