Thank you my friends....=)

Det känns lite bättre idag!

Efter att läst Fridell´s och Raskan´s kommentarer kan jag ju konstatera att jag är nog bra på nått i alla fall.
Typ roa mina vänner......=D
Synd bara att det inte är ett yrke som ger bra betalt !

Betalningen för det jobbet (asgarv) är dock nog så god och värmer i hjärtat.

Nu sitter jag på mitt jobb.........har sovit ner eller åtminstonde nattat alla mina juveler här och har lite tid för mej själv innan jag skall sova. SKÖNT!

Så tänkte jag avsluta med ett citat från storsonen Ante.

När han var 4-5år och var hos min mor som av nån anledning blev lite förgrymmad och sur över något sa han bara:
- men mormor, det är i alla fall inte krig!

Så nu vet ni.... det finns alltid de som har det värre!

G`natt

Kommentarer
Postat av: Nickan

Jag kan bara hålla med Fridell och Raskan! Ja, det är lätt att tappa suget ibland! Löningen är ju inget att glädjas åt heller! Gissa hur min ser ut som inte har OB! Nu ere helg! Vi må ta något samkväm någonting framöver! Skrattar ju sig fördärvad när alla dessa naturbegåvningar till ståuppare samlas! Kram på dig!

2009-01-09 @ 00:04:08
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Nickan

Nu har jag bilder på förödelsen! Tjänade en hacka i allafall! Alltid något! Dags för lite rajtantajtan? Allt väl? Ha dè

2009-01-11 @ 21:55:57
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Nickan

You have seen nothing yet! Ja, det går nog till sig! Ha dè

2009-01-11 @ 23:26:51
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0