Snarkofagen!

Nu sitter jag här i min ensamhet men ändå inte.

Snarkofagen Cicci ligger i min soffa och låter som ett helt tröskverk!
Det är sååååå skönt att ha henne här!
Ännu skönare att hon mår så gott att hon bara somnar mitt under en konversation och börjar "dra stockar"..... det betyder att hon trivs.

Vill meddela att det gick kalasbra att dricka rödvin till paltbröd och fläsk, på bolaget sade de att det gick minsann bra till blodpudding också....HA.

Ante (Andreas) har varit här och känt på Ciccis förminskade bröst samt ett av mina ordinarie och konstaterat att Cicci´s var tyngre trots att de tagit bort 1,2 kilo...........Thats life..=)

Kalle 13, har varit med oss hela dan....han säger... fan vad ni är bröstfixerade!
Kan man vara annat i denna resa vi gör nu?

På måndag börjar behandlingen......................... bye bye håret.
Ciccis minsting Olle skall köra trimmern på henne innan det far av sig själv.

NU går tåget!

Puss på er  / Mita

Kommentarer
Postat av: Nickan

Ville inte skrämma Daniel! Han kan ju få taskig syn på kvinnor! Min kompis gör samma resa som Cicci(har dock betydligt mindre att ta bort!) Har börjat behandlingen förra månaden. Trevlig helg! Kramiz

2009-01-16 @ 09:03:35
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Titti

Du och Sillen har tur som har varandra. Sköt om varandra nu!

2009-01-17 @ 12:47:58
URL: http://www.tjejernas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0