Nu tror ni.........

Nu tror ni att jag skall säga att det inte blev nån träning idag heller men inte då!!!

Precis som jag sa igår åkte jag in och tränade kl 09.00.

Det var jättejobbigt, jättesvettigt och jätteskönt!

Vi har köpt en ny maskin sån där som man håller i handtag som åker fram och tillbaka samtidigt som man går.
Det ser urlöjligt ut men jädrar vad jobbigt det var, tror inte ens att jag pallade 5 min innan jag hade mjölksyra fulla låren.
Den är säkert väldigt effektiv.
Jag körde löpband och överkroppsträning efter jag testat den där gångmaskinen.

När jag var klar och kom ut från dusch och omkl.rum mötte jag den rara lilla Lena, hon är nog den flitigaste tjejen vi har på gymet.
Hon tittade på mej med stora ögon och sa: har du tränat................
Och det var väl inte särskilt roligt med det förutom SOM hom sade det, betoningen alltså.
Det lät nåt i stil med: har DU tränat? eller har du TRÄNAT?
Kommer inte riktigt ihåg men jag skrattade gott.
Våra kunder ser mej mest som en städtant tydligen =)

Ja, ja nu ska de bli varse om att även jag skall slita på grejorna där nere.
Åker direkt från jobbet och dit imorgonbitti igen.

Ha det / Mita

Kommentarer
Postat av: raskan

asså ja vill oxå jööö...träna o bort fet maggen o annat som de finns fett på :)

Hu ofta hade du tänkt träna da??

pyss gumms...

2009-01-14 @ 22:17:39
URL: http://raskan99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0