Mera Handboll!!

Har tillbringat nästan hela helgen i soffan.
Som tur är har det varit mycket sport på TVn och då kan man ju stå ut med att göra ingenting.

Dreamteam hade så klart jättekul i fredags på krogen och Fridell.........
jag tvivlar inte en sekund på att ni både hördes och syndes   =)

Känner mej lite på bättringsvägen och som tur är är jag ledig till på onsdag och då hoppas jag kunna jobba.

Nu skall jag snart titta på handboll igen och baske mej skall jag inte ta en grogg därtill.
Det är både godare och roligare än alvedon!!!!!!

Skål och heje Sverige / Mita

Kommentarer
Postat av: Nickan

HoHo!! Hur är det? Blir du bättre? Vi måste träffas snart! Ha dè

2009-01-27 @ 21:04:32
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0