Födelsedag i Mattmar, familjekväll i Grytan!

Cicci 43 år idag, Grattis!
Roligare är att du / hon mår så bra efter gårdagens första cytostatikabehandling.
Lite trött och frusen, annars allt väl. Toppen!

Tisdag och familjekväll.
Alla hemma tom Ante, inga träningar.
Det är skönt att ha alla samlade och vi försöker att ha det så på tisdagar.
Ante skall sova över också, det är mysigt att han kommer och vill vara med trots att han är 23 och sedan ett par år haft eget boende i stan.

Drygt halva familjen börjar bli rätt så förkylda så det är inte så mycket aktivitet ikväll.
Mästarnas mästare på 1:an ( Peja åkte ut, synd ) följt av Ali G som pågår just nu.
Jag orkar inte med det, lite för mycket Kalle Anka tycker jag.

Resten av veckan blir det mest bara jobb, måste få ihop lite bidrag även denna månad.
Om jag inte är sämre i förkylningen för då stannar jag hemma och det är minsann inte ofta det händer.
Vi får la si.

Host och g´natt / Mita

Kommentarer
Postat av: mie

designen är din! :)

har du möjligheten att lägga till mig på msn så vi kan fixa det sista på den tillsammans där? [email protected]

2009-01-20 @ 23:03:51
URL: http://memie.blogg.se/
Postat av: Nickan

Trist att ni blivit klen! Ja, då är det dags för 43 år då låter lite gammalt tycker jag! fast det är ju bara några siffror! Vi blir väl inte äldre än 25 någon av oss! Krya på dig//Annika

2009-01-20 @ 23:32:24
URL: http://opelnickan.blogg.se/
Postat av: Titti

Krya på er, hela högen!

Tisdagskvällarna i Grytan verker mysiga, vi kanske kunde få komma och vara med vi också??

Skönt att Sillens behandling gick bra, och jag hoppas hon haft en mysig födelsedag.



Jag tycker för övrigt också att det är mycket bättre med bloggar där man inte måste skriva en muppig kod för att få lämna en kommentar!!

2009-01-20 @ 23:36:10
URL: http://www.tjejernas.se
Postat av: raskan

grattis du vann design...:)...

ja de va väl så va??......



huuuu vart de?

skulle du me på freda elle?

kram

2009-01-21 @ 08:16:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0