En del kommer ut ur garderoben, jag kliver in.....

Och detta betyder inte att jag är homosexuell och har ändrat mej eller så.

Jag håller helt enkelt på och bygger ett "dressingroom" eller "walk in closet" eller vad det nu kallas.
Jag gör om gästrummet till en stor jädra garderob!!!
Coolt va?

Eftersom de gäster jag brukar ha ändå sover i soffan i vardagsrummet (Cicci och Ajje mest) behöver jag ju inget gästrum.
De enda garderober som finns i huset ryker nu när vi måste göra en större mugg så då ryker även gästrummet!

Och större mugg måste vi ha för att få bygglov till poolen !

Har man inte en mugg där man kan åka in och vända med en rullstol får man inte bygga ut sitt hus, punkt och slut säger de på kommunen.

Så allt detta gör vi för att få in och igång bubbelpoolen.

Japp, och poolen skall in!
Det vär ju inget vanligt litet bubbel heller så vi måste bygga ut för att ens få in den i huset.
Den är åttkantig med en radie på 2.60m..........................
det finns inga dörrar på detta hus som den går in igenom....=)

Så imorgon börjar målning och golvläggning i gästrummet alltså för att göra allt i rätt ordning.

Men kom on när ALLT är klart!S
nacka party vi ska ha då........ men det kan ju ta ett tag innan det är klart.......(

Längtar så länge / Mita

Kommentarer
Postat av: Fridell

Hejja vännen...:)



Ja men jäklar vilken fest me stor jävla pooolen..my gaaaaaad..låter som de blir lagomt till det TRADITIONELLA midsommar kalajset ala Mita..ja längtar åxå..:)



Tänkte kanske vi kunde klämma litte skoter i helgen,du har ju koll på leder å sånt..s



Kraaaaaaaaaaam

2009-01-30 @ 10:29:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0