Fet Fyrtiotvå & Förbannad..... Finns det nått nytt jobb där ute????

Efter att ha varit ledig sedan juldagen stegade jag in på jobbet i em med nya krafter och nytt mod.
Men jädrar så fort luften gick ur mej................

Är det dags att byta jobb kanske när man får ont i huvudet så fort man hängt av sig jackan?
Samma gamla vanliga gnäll och tjat som alltid.............

Jag vill dock poängtera at det inte gäller mina arbetskamrater utan de vi arbetar med och framförallt deras anhöriga.
Det spelar ingen roll vad vi gör eller inte så är det bara fel, fel, fel.
Som Brasse skulle ha sagt!

Finns det nån som vill ha en fet gammal trebarnsmor med vårdutbildning till nåt så hör av er.
Lön har vi ju inte heller utan bara ett litet bidrag (man kan ju undra hur man kunde bli fet förresten) så jag är inte så dyr i drift.
Har lärt mej att leva på det som våra kära politiker skulle kalla välgörenhetsbidrag, godispeng eller nått.

Tjänar på ett år ungefär lika mycket som de gör på två månader.

Jag gör nästan vad som helst utom att jobba i vården så bombardera mej med förslag bara.


Nä nu gör jag kväll, ha det gott /Mita

Kommentarer
Postat av: raskan

**gapskrattar**

Du e för härlig du....

ofta säga så???..

fattar att de e så trist o höra gnäll hela tiden ..

Ja med BIDRAGET vi får så skulle ju vi egentligen vara anorektiker ju hahahahahahahaha...puss på dej.......

2009-01-08 @ 10:29:10
URL: http://raskan99.blogg.se/
Postat av: Fridell

asg...ja du e för hälirú...OFTA hänga ut dej så där..skratt...-men faaan Mita..du kan ju allti knega lite svart i byggbranchen..plattsättare..elle typ reovera husvagnar så dom blir tipp topp..syyyy ere ju en hejjare på...stå uppare..;) Listan kan göras hur lång som helst..Häng i gumman..:)

2009-01-08 @ 22:43:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0