Adjö till datorn.

Idag kommer nån och hämtar den här kassa datorn vi har.

Den är köpt med sånt förmånserbjudande från Kents jobb som de drar av på lönen i 3 år sedan får man lösa ut den till maknadsvärde.
Och de på Fujitsu Siemens tyckte att marknadsvärdet på denna skräpmaskin som vi haft på lagning 2ggr och är dryg 3 år gammal var 4700:-
Är de dum i hela huvudet.
Ingen av Kents arbetskompisar skall heller lösa ut den så idag far någon runt och hämtar upp dem.
Ha så kul med dem då.

Min laptop har dessutom fått spelet så den skall jag lämna till Jaana och se om hon kan rensa bort lite skräp från den.

Nu få jag så länge charma mina barn så jag kan få låna en av dem så man får sin dagliga dos av bloggar betapet mm.

Nä nu skall jag ta och koppla isär alla delas och ställa ut dem i hallen.

Ha det gott / Mita

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0