Jag säger bara den där Nickan!

Först skickar Nickan en fotoutmaning och det gick ju bra, sedan skickar hon "vad har du i din sminkväskautmaning" till massa andra men INTE till mej.
Man kan ju undra varför, jag som är sånt sminkmonster.....=)
Nu har hon dock tagit med mej igen och vill att jag skall lista 5 saker jag inte kan vara utan.
Det blir ju inte lätt för det är så många saker jag inte kan vara utan men jag provar:

1. Familjen - självklart
2. Snus - blir så grinig utan
3. Datorn - vad gjode man utan den
4. Bilen - annars tar jag mej ingenstans
5. Ankarvattnet - paradiset på jorden.

Ja det var 5 saker det.

Nu skall jag åka till Cicci och sova över, vi skall ha myskväll.
På måndag är det dags för hennes 2:a cellgiftsbehandling och sköterskan på onkologen har sagt att det kan hända att rödvin smakar skit strax efter behandlingen.
Därför tar vi inga risker utan myser till med det ikväll!

Japp nu drar jag till Mattmar........=)

Kommentarer
Postat av: Nickan

Underbart! Gick ju bra det där! Drick lite vin för mig också! Ha de gott!

2009-02-05 @ 22:32:26
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0