Äntligen!

Äntligen skulle jag få vara hemma alldeles själv för första gången sedan början av december.

Kent började jobba igen, inte för att han är särskilt jobbig eller så men det är skönt att bara får vara ibland.
Skolan har kommit igång efter julledigheter och både Kalle och Jossan är friska.

Tog mej lite sovmorgon innan jag skulle till att måla väggar.
Precis när jag skall till och kliva upp hör jag hur ytterdörren öppnas och nån kommer in i hallen.
Tänkte att det nog var Kent som skulle hämta något men inte......
Där stod Kalle hux flux kl 9.30!!!
Va fan, är du sjuk igen undrade jag.
Näe, brandlarmet på skolan har gått hela morgonen så vi fick åka hem........................
pust och stånk och stön, det var den egna förmiddagen.

Imorgon har jag personalmöte och kommer inte hem förrän kl 13 och då kan ni ju ge er fanken på att inte en själ har varit hemma den förmiddagen.

Får hoppas på en ny egodag på onsdag istället.

Nu skall jag spela betapet och säkert bli irriterad på nåt då också, får garanterat för lite vokaler eller nåt....=)

G´natt / Mita

Kommentarer
Postat av: Nickan

Så blir det jämnt! Skönt att "bara vara"! händer sällan när man har familj! Ha dè

2009-02-03 @ 07:34:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Nickan

Klart du får lägga upp din sminkväska utan utmaning! Spännande! Du har något på min sida så ta dig dit vet ja! Ha dè

2009-02-04 @ 23:42:14
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0