Hoppsan!

Jag vill härmed bestämt dementera SÄDNINGEN!

Det försvann ett ynkligt litet T från städa och genast vaknade Cicci till.
Vi har INTE sädat hela helgen vännen, bara städat. Det hade nog varit roligare förståss om vi hoppat T:et.......hahaha.

Nu har jag i alla fall sytt klart och hängt upp julgardinerna som jag köpte förra året.
Stjärnor och LJUS-stakar är också framtagna.
Och som grädden på moset kom det ju rejält med snö idag så nu börjar det kännas lite juligt.

Inte en enda julklapp är inköpt så det lilla roliga har jag kvar att göra samt "fixa" gran.
Det reder sig nog innan julafton.

Nu blir det sängen, G´natt

Kommentarer
Postat av: Lena

Julafton blir det ändå.

//Lena

2009-12-15 @ 20:00:50
URL: http://lenasoderberg.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Stressa inte.. det blir jul ändå.

Ta hand om dig.

Kram Ingrid

2009-12-15 @ 21:25:09
URL: http://ingridspotpurri.blogg.se/
Postat av: raskan

har du specka bilderna från baket...på min blogg?

puss o tack för senast

2009-12-16 @ 07:30:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0