Trött.............

Skall precis gå och lägga mej efter en jobbig dag.

Upp kl 09.50 för att lösa melodikrysset..............................ja jag vet att det är tantvarning på det men det måste bara göras.

Sedan var det fullt upp.

Har åkt skidor hela dan, på längden, utför och till slut med bössan på ryggen.
Som om inte det var nog var jag tvungen att spela lite curling också EM-final närmare bestämt.
Det blev inga toppresultat nån stans men jag var i alla fall med.

Vips var klockan 17 och det var dags för ett pass i köket, Thaimat blev det till Kent´s förtret.
Har man inte ätit potatis, har man inte ätit middag är hans motto.....=)

Imorgon måste jag upp tidigt och skjutsa Kalle till ishallen, han har match i Sveg och skall med en buss som går 07.30!
Sedan skjutsa Jossan till stan på skoterkörkortsutbildningen.

Kent har redan börjat snarka så jag går och kryper ner nu, G´natt !

Kommentarer
Postat av: Titti

Glad att se att du har dina prioriteringar rätt, lillsöstra. Melodikrysset kan man inte missa!

nästa gång du lagar Thai kan vi samordna oss tycker jag -Kent och Gunilla kan äta kött, sås å potatis här i Kännåsen och så kommer jag till dig och äter GOD mat!

2008-12-14 @ 20:52:21
URL: http://www.tjejernas.se
Postat av: Nickan

Melodikrysset måste bara lösas varje helg vare sig det är tantvarning eller inte! Annars har det inte varit helg! Jag ser att allt är väl med dig! Ha dè //Annika

2008-12-15 @ 12:32:14
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0