Städdag.....=(

Har precis stämplat ut från jobbet, varit och besiktigat bilen, kommit hem och skall till att städa.

Bestämde med Kalle (minstingen 13 år) igår att han och jag skulle städa gästrummet när jag kom hem idag.
Hittade inte Kalle bara !
Ringde Kent på jobbet och undrade var lillgirsen tagit vägen och fick höra att han sover hos en kompis.........
smart kille!

Det är nämligen bara han som använder och stökar ner på gästrummet så jag vägrar att göra det själv!!!

Jag tänker nu börja städningen och skall städa precis överallt utom på gäst rummet, punkt!

Återkommer senare med hur det gick, nu är jag för förgrymmad för att skriva mer, grrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Kommentarer
Postat av: raskan

hahahahahahaha helvete va JAG känner igen de där må du tro s

Vägrar o sen gör man de iaf för DOM gör de inte när jag vill att dm ska städa ONGAN....

Gumman!!

**GOD JUL PÅ DEJ*****

2008-12-22 @ 13:06:54
URL: http://raskan99.blogg.se/
Postat av: Nickan

God jul!! Kramiz Annika

2008-12-23 @ 16:59:21
URL: http://opelnickan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0