Nu skall vi se om tanten klarar detta.......

Nu är jag inne på mitt tredje första inlägg och kommer inte detta fram så slutar jag blogga innan jag hunnit börja........

I det första skrev jag nåt i stil med att jag har dåligt närminne och tänkte börja blogga mest för min egen skull så att jag imorgon kan gå in och kolla vad jag gjort idag typ.
Sista raden i det inlägget försvann så då skrev jag inlägg nummer två som innehöll just den sista raden.
När jag sedan loggade ut och letade igen sidan så som eventuella besökare ser den fanns bara inlägget med texten: SOM JAG SJÄLV TÄNKTE........./ MITA

Det fick ju mej att framstå ungefär lika korkad som jag verkligen kan vara ibland och det ville jag ju inte.
Min datorduktiga tonårsdotter kom till undsättning och raderade genast inlägget så jag kunde börja om och låtsas som inget hade hänt....=)

Nu skall jag logga ut igen och kolla hur det gick den här gången. Gick det bra kanske nån förvirrad själ som ramlat in här kan läsa det annars har detta aldrig heller skrivits.

Nu hoppar jag ut och kollar / Mita

Kommentarer
Postat av: Antelito

Är jag kanske första förvirrade själen som hittat hit?

Grattis till det tredje första inlägget iaf morsan.. eller hur det nu va. hehe

2008-12-09 @ 23:47:31
Postat av: Fridellskan

Hej vännen !

Hoppas att de gick vägen idag me HUUU,ja du veit hocken je meeein..:)

Roligt att du skall dela med dig av din upptåg,kan tänka mej att du så småningom kommer att få en välbesökt sida,du med din STARKA personlighet..;)



Gilla dej SKARPT !

2008-12-10 @ 00:45:51
Postat av: Mita

Lalla avlovla på dej också Fridellskan !

2008-12-10 @ 02:02:55
URL: http://ullabita.blogg.se/
Postat av: raskan

s kanon med en blogg gummsan fan va najs har lagt din blogg nu i mina favvisar....

Ska bli kul o följa den...

du e ju så härlig du...kram

2008-12-10 @ 09:00:32
URL: http://raskan99.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0